Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

Accés al contingut (Alt + 1)

Accés al menú de la secció (Alt + 2)

5.3.2004

AQU Catalunya possibilita l'annexió de documentació en les sol·licituds d'informes i acreditacions de professorat

Des del proper dia 15 de març, i coincidint amb l'obertura de la primera convocatòria del 2004 de sol·licituds d'informes per a professorat lector i professorat col·laborador, els sol·licitants poden completar tots els tràmits amb AQU Catalunya de forma telemàtica. Això inclou dur a terme la sol·licitud, annexar tota la documentació requerida i fer el pagament de la taxa. Tot sense haver-se de desplaçar a les dependències de l'Agència o a qualsevol altre registre públic. A més, els sol·licitants podran conèixer en tot moment l'estat de la sol·licitud, saber si els manca documentació i, finalment, conèixer la resolució de l'informe o de l'acreditació. Per a poder dur a terme la sol·licitud telemàtica cal que les persones estiguin registrades al portal de l'Administració Oberta de Catalunya. Aquest resgistre es pot dur a terme a través del mateix portal o per telèfon (902 012 345 o bé +34 934  675 888 per als residents a l'estranger). Poden trobar més informació a les preguntes freqüents d'avaluació del professorat i al propi portal CAT365.

Els documents requerits i el format que han de tenir per poder ser annexionats són els següents:

Lector/Col·laborador:

      • Certificació acadèmica amb nota mitjana (jpeg, gif i pdf)
      • Títol de doctorat (jpeg, gif i pdf)
      • Títol de llicenciatura/diplomatura/enginyeria/enginyeria tècnica (jpeg, gif, pdf)
      • Currículum vitae (pdf, txt)
      • Altra documentació (pdf, txt)

Recerca/recerca avançada:

      • Currículum vitae, amb resum de la trajectòria científica (pdf, txt)
      • 10 contribucions científiques més rellevants (pdf, txt)
      • Altra documentació (pdf, txt)

Cada un d'aquests documents no pot superar els 2 MB. Aquelles persones que no disposin del programari necessari per a convertir els documents al format pdf poden descarregar de forma gratuïta diferents aplicacions que els ho permetrà, com ara l'OpenOffice 1.1.

El sol·licitants comptaran amb totes les garanties i podran disposar dels justificants de la presentació de la sol·licitud i de l'annexió de documentació al mateix portal.