L’experiència d’AQU Catalunya en els processos d’avaluació externa a distància
AQU Catalunya ha treballat de manera ràpida per adaptar els seus procediments a les circumstàncies excepcionals derivades del brot de coronavirus SARS-CoV-2.
Pel que fa a l'avaluació institucional i de programes, s'han dut a terme un seguit d'accions per garantir que hi hagués protocols efectius per mantenir la majoria d'activitats relacionades amb el Marc VSMA.
Esther Huertas - Cap de l'Àrea d'Avaluació de la Qualitat
Alta satisfacció amb la qualitat de la formació rebuda, però marge de millora en els serveis de suport a l'estudiant
L'enquesta de satisfacció a les persones graduades recentment, que porta a terme AQU Catalunya des de l'any 2015, és una valuosa font d'informació per als diferents actors que intervenen en el sistema universitari català. Aquesta eina recull l'opinió dels titulats i titulades de fa poc sobre la seva experiència i els demana que comentin, honestament, com ha estat estudiar la seva carrera i a la seva universitat, amb l'objectiu de proporcionar a les universitats un coneixement més ampli que contribueixi a millorar la qualitat de l'oferta del sistema. Lídia Daza - Gestora de projectes de l'Àrea d'Internacionalització i Generació del Coneixement