L'opinió de les empreses sobre els graduats en Comunicació
Informe d'investigació que té per objectiu aprofundir en els resultats proporcionats per l'anàlisi quantitativa de l'estudi d'Ocupadors i donar informació concreta a les titulacions sobre les competències i coneixements que més es valoren en el mercat de treball.
Aqusta fase qualitativa es basa en l'anàlisi dels grups de discussió i les entrevistes específiques per sector professional amb empresaris i professionals dels diferents sectors d'activitat econòmica.
L'informe està a les facultats que imparteixen titulacions Periodisme, Comunicació i Audiovisuals i titulacions similars. de interessades on es poden trobar evidències sobre les demandes del mercat de treball en referència al perfil dels seus titulats universitaris.
El disseny metodològic i el treball de camp ha estat a càrrec del Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i AQU Catalunya, i l'equip de treball format per Oriol Barranco, Joan Miquel Verd, Oriol Alonso, Anna Prades, Carme Edo i Queralt Capsada.