Informes transversals
AQU Catalunya ha realitzat cinc estudis transversals que analitzen l'estat de les titulacions oficials i que pretenen generar informació valuosa sobre el nostre sistema, més enllà dels resultats dels processos d'avaluació a què totes les titulacions oficials se sotmeten.
Després de més d’una dècada de la implantació del MUFP a la majoria d’universitats que actualment l’imparteixen, i després de la primera acreditació el 2015 i la seva renovació el 2020, AQU Catalunya publica un informe transversal sobre el MUFP, amb l’objectiu de conèixer l’evolució de la qualitat d’aquest màster, així com els seus punts forts i febles. En particular, aquest informe mostra els resultats de la renovació de l’acreditació del Màster i també altres dades relacionades amb el seu funcionament, com ara els resultats de l’enquesta de satisfacció amb els estudis de l’alumnat que ha cursat el màster, els resultats de l’enquesta d’inserció laboral i els resultats de l’enquesta als centres educatius sobre les competències del nou personal docent.
Màster universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes (octubre 2021)
Informe anterior
A l'informe d'avaluació transversal del màster en formació del professorat, es va aprofitar la coincidència en el temps de les acreditacions dels nou Màsters universitaris en formació del professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyaments d'idiomes, que van donar lloc a deu informes dels Comitès d'Avaluació Externa.
Els document tenen el propòsit de proporcionar una instantània de l’estat de la formació universitària a Catalunya dels graus de Disseny de per tal de contribuir a la seva millora.
Informe transversal Diseño. Análisis de los resultados de las evaluaciones [document només disponible en castellà]
Informe transversal Disseny. Principals indicadors
Pel que fa a l'informe de les enginyeries, s'ha utilitzat informació de diverses fonts per l'anàlisi, entre d'altres, dels resultats de l'avaluació per a l'acreditació de les titulacions, dels indicadors del sistema, i dels resultats de les enquestes d'inserció laboral i ocupadors realitzades per AQU Catalunya.
Enginyeries de l'àmbit industrial i la logística
Quant a l'informe de les infermeries, s'han analitzat també els reptes i les conclusions sorgides de la jornada Com millorar la formació dels infermers i les infermeres?, que va tenir lloc a la Universitat Autònoma de Barcelona el 15 de febrer de 2017.
Grau en infermeria: millores en la formació de les infermeres