Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

Accés al contingut (Alt + 1)

Accés al menú de la secció (Alt + 2)

22.1.2020

Els processos d’avaluació del professorat ja són totalment electrònics

Avui s’ha publicat al DOGC l’ORDRE EMC/6/2020, de 17 de gener, per la qual s'aprova la tramitació electrònica obligatòria dels procediments d'avaluació, certificació i acreditació de la Comissió d'Avaluació de la Recerca de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya.

L’esmentada Ordre estableix l’ús dels mitjans electrònics en els procediments d'avaluació, certificació i acreditació de la Comissió d'Avaluació de la Recerca (CAR) per a les persones que sol·licitin aquestes avaluacions.

La primera convocatòria on es farà efectiva la tramitació totalment telemàtica serà la 1a convocatòria 2020 de sol·licitud d’avaluació de l’activitat investigadora al PDI contractat.

Així, doncs, d’ara endavant, qualsevol sol·licitud d’avaluació, acreditació i certificació de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, s’haurà de tramitar telemàticament, a través del web Tràmits de la Generalitat de Catalunya, i s’haurà de registrar a través de l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT).

Les persones interessades s’han d'identificar i autenticar per qualsevol dels sistemes de signatura electrònica que estableix l'Ordre GRI/233/2015, entre els quals es troba l’IdCAT Mòbil.