Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris
L'estudi Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, dirigit per Helena Troiano del Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET) de la Universitat Autònoma de Barcelona, consta de quatre capítols redactats per diferents autors. Helena Troiano, Sandra Fachelli, Jordi Planas, Albert Sànchez-Gelabert, Mijail Figueroa, Marina Elias, Dani Torrents i Lidia Daza - Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET) de la Universitat Autònoma de Barcelona
Efecte de la crisi en la inserció laboral dels graduats universitaris
L'estudi analitza els efectes de la crisi econòmica sobre la inserció laboral dels graduats de les universitats catalanes, posant atenció a les variables següents: l'atur, l'ocupació, l'índex de qualitat ocupacional, els salaris, la continuació dels estudis, la satisfacció amb la feina i l'ocupabilitat. Marc Sáez i Maria Antònia Barceló - Grup de Recerca en Estadística, Econometria i Salut (GRECS) de la Universitat de Girona i CIBER d'Epidemiologia i Salut Pública (CIBERESP)
AQU Catalunya participa en el projecte TeSLA (Adaptive Trust-based e-assessment System for Learning)
La Comissió Europea ha aprovat, dins del programa marc europeu Horizon 2020, el projecte d'innovació i recerca TeSLA (Adaptive Trust-based e-assessment System for Learning), que té per objectiu la definició i el desenvolupament d'un sistema d'avaluació virtual que garanteixi l'autentificació i l'autoria en els diferents moments de l'aprenentatge. Esther Huertas - Gestora de projectes d'AQU Catalunya