El Pla estratègic 2019-2022 d’AQU Catalunya
Tenint en compte el funcionament del Pla estratègic 2015-2018, AQU Catalunya va voler plantejar el nou pla estratègic com un instrument més senzill de gestionar, amb menys objectius estratègics però que produïssin un impacte més gran. En tot cas, en aquest nou pla es vol aconseguir que els objectius que es marquin disposin de prou recursos per ser afrontats i que tinguin la complicitat de la Secretaria d'Universitats i Recerca i del sistema universitari català. Igual que en el desplegament del pla anterior, els objectius estratègics i les actuacions es concretaran en activitats i projectes que identificaran els responsables, el calendari d'implantació, els objectius a aconseguir i els indicadors de mesura, per fer-ne el seguiment i l'avaluació del compliment. Redacció
El nou codi ètic d’AQU Catalunya
El nou codi ètic de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) ha estat aprovat en la sessió del seu Consell de Govern el dia 2 de maig de 2019.
La redacció d'aquest codi ètic es va encarregar a un grup de treball integrat per la doctora Esther Giménez-Salinas, catedràtica emèrita de Dret Penal i Criminologia de la Universitat Ramon Llull, la doctora Begoña Román, professora titular de Filosofia de la Universitat de Barcelona, i la doctora Marina Garcés, professora dels Estudis d'Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya. El secretariat del grup de treball va correspondre al senyor Jordi Escolar, assessor jurídic d'AQU Catalunya i secretari de la Comissió d'Apel·lacions. Jordi Escolar - Assessor jurídic
En el treball de camp, dut a terme durant aquest hivern passat, hi han participat, per primera vegada, el conjunt de les 12 universitats del sistema universitari de Catalunya (SUC). Una altra de les novetats d'aquesta edició és que hi han participat fins a 34 centres adscrits diferents (dels 50 existents). Per tant, l'estudi de satisfacció es consolida cada vegada més com una eina comuna, comparable i útil per al conjunt del sistema. Actualment, el 88% de la població graduada d'aquest període ha format part de l'estudi.
Daniel Torrents - Gestor de projectes de l'Àrea d'Internacionalització i Generació del Coneixement