La inserció laboral dels titulats i titulades dels ensenyaments artístics superiors (2020)
L’estudi d’inserció laboral que teniu a les mans pretén oferir dades i referents sobre la qualitat de la inserció de les persones titulades dels ensenyaments artístics superiors (EAS) de Catalunya, que serveixin per generar una reflexió i millores en les titulacions corresponents.
Aquest projecte, que el 2020 arriba a la seva segona edició, s’ha pogut dur a terme gràcies a l’impuls del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i dels centres d’ensenyaments artístics superiors.
L’enquesta pregunta per factors relacionats amb l’ocupació (ocupació/atur, sector, lloc de treball), la qualitat de l’ocupació (adequació del lloc de treball, estabilitat contractual, guanys, etc.) i la satisfacció respecte dels estudis realitzats (competències adquirides, intenció de repetir els estudis, etc.).
La població de referència són les persones amb títol superior d’ensenyaments artístics. En total s’han enquestat 488 persones d’una població de 1.227 persones titulades els cursos 2014-2015 i 2015-2016, xifra que equival al 42% de la població de referència.