Es distribueixen els 32 àmbits de coneixement entre les comissions específiques d’avaluació de titulacions
Atès que el nou Reial Decret 822/2021 estableix l’organització dels ensenyaments universitaris en 32 àmbits de coneixement, la Comissió d’Avaluació d’Institucions i de Programes (CAIP) n’ha fet una distribució entre les seves cinc comissions específiques d’avaluació.

Una de les principals novetats del Reial Decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de qualitat és la transformació de l’adscripció de les titulacions a un àmbit de coneixement. Si bé fins ara tota titulació havia d’estar vinculada a una de les cinc rames de coneixement, a partir de l'entrada en vigor del Reial Decret cada titulació passa a estar adscrita a un dels 32 àmbits de coneixement enumerats a l’Annex I.
La Comissió d’Avaluació d’Institucions i de Programes (CAIP) d’AQU Catalunya s’adapta al canvi establert en el Reial Decret tot distribuint els 32 àmbits de coneixement entre les comissions específiques d’avaluació (CEA).
Al document Distribució dels àmbits de coneixement entre les comissions específiques d’avaluació de la CAIP podeu consultar l’adscripció dels àmbits per comissió específica.
Distribució dels àmbits de coneixement entre les comissions específiques d’avaluació de la CAIP