Presentem el model d’avaluació de les microcredencials i el projecte d’indicadors d’equitat universitària en la Conferència bianual d’INQAAHE a Astana (Kazakhstan)
AQU Catalunya participa a la 17a Conferència Bianual organitzada per la International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education (INQAAHE) presentant el model d’avaluació de les microcredencials i el projecte de desenvolupament d’un sistema d’indicadors per a l’avaluació de l’equitat al Sistema Universitari de Catalunya (SUC).
.jpg)
Del 29 de maig l’1 de juny de 2023 s’està duent a terme la 17a Conferència Bianual organitzada per la International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education (INQAAHE), aquesta edició sota la temàtica “Roadmap to Enabling Quality in Tertiary Education 2023”, a Astana (Kazakhstan).
Esther Huertas, cap de l’Àrea d’Avaluació de la Qualitat hi ha presentat el model d’avaluació de les microcredencials implantat per AQU Catalunya. Així mateix, Esther Huertas ha participat a la taula rodona “Fostering quality of flexible learning pathways” en la que ha aportat la visió sobre com les microcredencials poden contribuir a la flexibilització dels itineraris d’aprenentatge.
D’altra banda, Anna Prades i Josep Lluís Mateos, cap i gestor de projectes de l’Àrea d’Internacionalització i Generació de Coneixement respectivament, han presentat en la multi-speaker session of core values la ponència “Fostering the equity agenda in quality assurance: the development of a Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) indicator system in Catalonia”. A la presentació, AQU Catalunya ha exposat la metodologia i el marc conceptual pel desenvolupament d’un catàleg d’indicadors per mesurar l’equitat al Sistema Universitari de Catalunya, una proposta preliminar d’indicadors i ha reflexionat sobre el paper que poden jugar els sistemes d’avaluació externa per fomentar l’equitat.
Short learning programmes. A flexible pathway to access tertiary education · Esther Huertas Hidalgo, Carme Edo Ros, Teresa Pitarch Jovani
Fostering the equity agenda in quality assurance: the development of a Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) indicator system in Catalonia · Anna Prades Nebot i Josep Lluís Mateos González