Cicle de webinars sobre els reptes en la formació universitària segons el col·lectiu ocupadorEL CAS DELS ESTUDIS UNIVERSITARIS EN INFERMERIA
Dia i hora: 30 de septiembre de 2020, d'11.30 a 13.20 h
Modalitat: seminari en línia
Idioma: castellà
PROGRAMA
11.30 h Presentació Antonio Serrano González, director de l'Agencia de Calidad y Prospectiva Universitaria de Aragón (ACPUA) 11.35 - 12.00 h Reptes de la formació universitària d'Infermeria a Espanya. Reflexió des d'una perspectiva internacional Presenta: Iñaki Heras Saizarbitoria, director de l'Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco (UNIBASQ) Ponent: María Loreto Maciá Soler, professora titular Departament de Infermeria de la Facultat de Ciències de la Salud de la Universitat de Alacant 12.00 - 12.30 h Presentació de l'estudi realitzat per AQU Catalunya sobre l'opinió del col·lectiu ocupador sobre la formació universitària en Infermeria Presenta: Martí Casadesús Fa, director de l'Agència per a la Qualitat de el Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) Ponent: Sandra Nieto Viramontes, responsable del projecte Ocupadors de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) 12.30 - 13.15 h Breu debat sobre els reptes identificats i els resultats de l'estudi Modera: José Saturnino Martínez García, director de l'Agencia Canaria de Calidad Universitaria y Evaluación Educativa (ACCUEE) Intervenen: - José Gutiérrez Pérez, responsable de l'àrea d'Universitats de la Direcció d'Avaluació i Acreditació de l'Agencia Andaluza del Conocimiento (DEVA-AAC) . - Cristina Monforte Royo, presidenta de la Conferencia Nacional de Decanos de Enfermería, directora del Departament d'Infermeria i vicedegana de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Internacional de Catalunya - Jose Ángel Rodríguez Gómez, vicepresident II del Consejo General de Enfermería Debat a partir de les preguntes proposades al xat. 13.15 - 13.20 h Conclusions i cloenda Blanca Ares González, directora en funcions de l'Agencia para la Calidad del Sistema Universitario de Castilla y León (ACSUCYL) |
18.9.2020