Guia per a l'avaluació de competències als laboratoris en l'àmbit de Ciències i Tecnologia
Any: 2009
Idioma:
Català
Autor: Maria Rosario Martínez Martínez (Coord.), Sebastián Rodríguez Espinar (Coord.), Anna Prades Nebot (Coord.)

Guia per a l'avaluació de competències als laboratoris en l'àmbit de Ciències i Tecnologia.pdf (563 kB)
La Guia per a l'avaluació de competències als laboratoris en l'àmbit de Ciències i Tecnologia té com a objectius específics:
- Identificar i definir la competència específica «Aplicar el mètode científic per a la resolució de problemes als laboratoris de Ciències i Tecnologia» i establir diferents nivells competencials per al seu treball al laboratori.
- Elaborar rúbriques de qualitat o de correcció associades als diferents components i nivells competencials de la competència específica definida per a aquest àmbit.
- Definir la metodologia més adient per integrar aquesta competència específica i relacionar-la amb els objectius dels diferents moments de les activitats desenvolupades.
- Aportar models de fitxes de planificació d’assignatures/matèries i de disseny d’activitats per al desenvolupament i l’avaluació de la competència específica definida.
- Descriure les evidències i els instruments d’avaluació més usuals en aquest àmbit.
- Mostrar i analitzar els resultats de l’estudi de camp que s’ha portat a terme amb el professorat sobre les competències genèriques als laboratoris de Ciències i Tecnologia.
- Identificar exemples de bones pràctiques metodològiques i d’avaluació en els laboratoris d’aquest àmbit.
- Mostrar exemples, tant de fitxes de planificació d’assignatures com de disseny d’activitats, dels diferents nivells competencials de la competència específica definida.
Annexos:
Publicació: