Resolem la 1a convocatòria 2022 d'emissions d'informes previs per a professorat lector
Un 66,2% de les 523 sol·licituds avaluades han estat resoltes favorablement.

Les comissions especifiques de la Comissió d'Avaluació de la Recerca d'AQU Catalunya han resolt les sol·licituds per a l'emissió d'informes previs per a professorat lector corresponents a la primera convocatòria de 2022. Totes les sol·licituds resoltes s'han notificat digitalment a les persones interessades.
Pel que fa a resultats, destaca el percentatge d’avaluacions favorables en l’àmbit de Ciències, on més d’un 84% de les sol·licituds avaluades s’han resolt favorablement. Per contra, l’àmbit de les Ciències de la Vida és el que registra un menor percentatge de sol·licituds avaluades favorablement, amb només un 47,7% de resultats positius. En termes globals, el percentatge d’avaluacions favorables és del 66,2%, resultat molt similar al de les darreres convocatòries d’informe previ per a professorat lector, que es mantenen altament estables.
A la taula següent es recullen els resultats desglossats per àmbits de coneixement:
Comissió | T | TSA | F | D | RP | TF | TD | %F |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Humanitats | 80 | 5 | 44 | 30 | 1 | 44 | 31 | 58,7% |
Ciències Socials | 176 | 13 | 121 | 42 | 0 | 121 | 42 | 74,2% |
Ciències | 74 | 9 | 55 | 10 | 0 | 55 | 10 | 84,6% |
Ciències de la Vida | 49 | 5 | 21 | 23 | 0 | 21 | 23 | 47,7% |
Ciències Mèdiques i de la Salut | 79 | 6 | 43 | 30 | 0 | 43 | 30 | 58,9% |
Enginyeria i Arquitectura | 114 | 11 | 62 | 40 | 1 | 62 | 41 | 60,2% |
Total | 572 | 49 | 346 | 175 | 2 | 346 | 177 | 66,2% |
T: sol·licituds rebudes; TSA: sol·licituds tancades sense avaluació; F: favorables; D: desfavorables; TF: total favorables; TD: total desfavorables, % F: % favorables sobre el total.
Finalment, AQU Catalunya recomana al professorat que prevegi presentar-se a la convocatòria d’informe previ per a professorat lector fer una lectura de l’informe sobre els perfils del professorat lector (2013-2017), on trobarà les característiques que compleixen les persones que són avaluades favorablement, per àmbit de coneixement. L’objectiu de l’informe és tenir una visió orientativa dels mèrits necessaris per a obtenir l’informe favorable.
Informe sobre els perfils del professorat lector (2013-2017)