Reflexions al voltant de les noves tendències internacionals d’avaluació del professorat: cap a on volem anar?
Els canvis que darrerament s’han produït en el món de l’avaluació de la recerca plantegen la necessitat de reflexionar sobre les metodologies d’avaluació del professorat que puguin donar resposta als enfocaments mutidimensionals a què apunten les tendències internacionals.
Enguany s’han complert deu anys de la Declaració de San Francisco, que AQU va signar e l’any 2020, i bufen vents de canvi des d’Europa. Així, el passat mes de juliol es va publicar l’acord per la reforma de l’avaluació (CoARA) fruit d’un llarg procés de reflexió i diàleg sota l’auspici de la Comissió Europea. Així mateix, l’avantprojecte de Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU), actualment en fase de debat parlamentari, incorpora elements de reconeixement de la ciència oberta.
L’objectiu d’aquest seminari és el de reflexionar sobre nous enfocaments de l’avaluació de la recerca a partir de dues presentacions. La d’un ponent de relleu internacional sobre el tema i la presentació dels principals resultats de l’estudi realitzat per un grup investigadors per encàrrec de la Agencia Canaria de Calidad Universitaria y Evaluación.
Reflexions al voltant de les noves tendències internacionals d’avaluació del professorat: cap a on volem anar?
Públic
- Responsables de les universitats i del Govern de la Generalitat de Catalunya en matèria de professorat universitari.
- Professorat universitari que participa en els processos d’avaluació de la recerca.
- Personal de les agències encarregades d’avaluar la recerca del professorat universitari.
- Unitats de personal de les universitats catalanes.
- Professorat interessat
Català, castellà i anglès
En línia
14 de desembre de 2022