La pràctica en el disseny de plans d'estudis en les titulacions de grau
La pràctica en el disseny de plans d'estudis en les titulacions de grau
Lloc i data
Universitat de Lleida, 23 d'octubre de 2007
Tema
Els mecanismes i les experiències en el disseny dels plans d'estudis de les noves titulacions de grau en el marc de l'EEES
Documentació per als assistents
PDF Programa
PDF Exemple d'una titulació d'Enginyeria a Aalborg University Harry Egon Moesby, head of Department, School of Basic Studies of Science and Engineering of the Aalborg University (Dinamarca) i membre de la CAQ d'AQU Catalunya
PDF Learning outcomes and subject benchmarking
PDF Example of a programme specification in Sociology in a UK University Robert Mears, head of the School of Social Sciences at Bath Spa University (Regne Unit)
PDF El Programa para el Impulso de la Innovación de la Docencia en los centros de la Universidad del País Vasco (UPV) Miren Nekane Balluerka Lasa, vicerrectora de Calidad e Innovación Pedagógica de la Universidad del País Vasco
PDF Implantació de guies docents en els nous plans d'estudis (Universitat Politècnica de València)
PDF Guía docente de la UPV: criterios para su elaboración
PDF Los objetos de aprendizaje como recurso para la docencia universitaria: criterios para su elaboración Miguel Ferrando Bataller, vicerector de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions de la Universitat Politècnica de València
PDF Grau en Mediació Lingüística (Universitat Pompeu Fabra) Maria Dolors Cañada Pujols, cap d'estudis de la Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra
PDF Màster en Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions (Universitat Autònoma de Barcelona), 1
PDF Màster en Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions (Universitat Autònoma de Barcelona), 2 Maite Martínez González, professora del departament de Psicologia Social de la UAB i adjunta al vicerector d'Estudis i de Qualitat per a la direcció de l'IDES
PDF El desplegament de les noves titulacions a les universitats catalanesMaria Lluïsa Pérez Cabaní, vicerectora de Docència i Política Acadèmica de la Universitat de Girona