Consultes, queixes i suggeriments
AQU Catalunya posa a disposició dels usuaris dels serveis diferents canals per fer arribar les consultes i la informació sobre l’existència i les característiques dels serveis que presta:
- Servei 1. Avaluació del professorat universitari de Catalunya
- Serveis 2 i 3. Avaluació de titulacions i institucions universitàries de Catalunya
- Resta de consultes
Servei 1. Avaluació del professorat universitari de Catalunya
Per a consultes sobre convocatòries, terminis, criteris i procediments d’avaluació del professorat, podeu contactar amb nosaltres a través de la bústia professorat@aqu.cat, o bé al telèfon de centraleta 932 688 950, de dilluns a divendres de les 9 h a les 14 h.
Serveis 2 i 3. Avaluació de titulacions i institucions universitàries de Catalunya
El personal de les unitats tècniques de qualitat pot contactar amb el personal tècnic de l’Àrea d’Avaluació de la Qualitat per resoldre dubtes i qüestions sobre els processos d’avaluació. En l’àmbit institucional, els vicerectors i vicerectores poden posar-se en contacte amb el director o directora d’AQU Catalunya.
Resta de consultes
Per a la resta de consultes i reclamacions, AQU Catalunya posa a disposició aquest formulari electrònic. Els comentaris rebuts es tracten d’acord amb el sistema de gestió intern de la qualitat de l’Agència.
La responsabilitat de la gestió dels serveis objecte d’aquesta carta correspon al director o directora d’AQU Catalunya, que serà qui articularà els sistemes per resoldre les queixes o els suggeriments formulats respecte dels serveis rebuts.
Els terminis de resposta, sempre que l’Agència es trobi en una situació de normalitat —és a dir, que els serveis no siguin pertorbats per causes que n’afectin la prestació—, són d’una setmana natural.