Drets i deures
Drets específics dels usuaris dels serveis objecte de la carta
Els drets específics dels usuaris de la carta de serveis d’AQU Catalunya són els següents:
- Ser atesos amb diligència i honestedat.
- Ser tractats amb respecte, amabilitat i de manera objectiva i equànime.
- Obtenir respostes qualificades i raonades.
- Garantir la protecció de les dades personals lliurades.
- Expressar la satisfacció en relació amb el servei, mitjançant els canals de participació que l’Agència posa a la seva disposició.
Els drets es poden consultar aquí.
Mesures de compensació o reparació
En cas d’incompliment dels compromisos expressats en la carta, els usuaris poden accedir a les mesures de compensació o reparació següents:
- Es farà arribar la disculpa pertinent.
- Es donaran les explicacions de les circumstàncies que donen lloc a l’incompliment amb indicació de les mesures correctores que es duran a terme per evitar-ne la repetició.
Deures dels usuaris dels serveis objecte de la carta
Els deures dels usuaris són els següents:
- Aportar informació veraç.
- Revisar que la informació aportada correspongui al procediment d’avaluació en el qual participin.
- Respectar la dignitat personal i professional del personal d’AQU Catalunya.
Els deures es poden consultar aquí.
Drets generals de la ciutadania davant l’Administració pública
Podeu consultar els drets i deures que la normativa vigent preveu en les diferents relacions que s’estableixen entre la ciutadania i l’Administració pública en aquest enllaç.