Publiquem els criteris per a l'avaluació de titulacions amb modalitat d’ensenyament no presencial o semipresencial
El document aprovat recull els criteris que cal tenir en compte quan la titulació avaluada ofereix modalitats d’ensenyament no presencial o semipresencial.

La Comissió d’Avaluació Institucional i de Programes (CAIP) va aprovar el document de Criteris per a l’avaluació de titulacions amb modalitat d’ensenyament no presencial o semipresencial.
El document recull i sistematitza els principals criteris d’avaluació que, d’una manera atomitzada, ja eren presents a les guies metodològiques d’AQU Catalunya (principalment les Guies de verificació i d’acreditació de titulacions oficials de Grau i Màster) referents a la docència no presencial.
En la seva elaboració també s’ha tingut en compte que els criteris estiguin alineats amb el que s’estableix als principals documents de referència, en especial les Considerations for quality assurance of e-learning provision. Report from ENQA Working Group VIII on Quality Assurance and E-Learning (ENQA, 2018), i la Resolución de 6 de abril de 2021, de la Secretaría General de Universidades, por la que se aprueban recomendaciones en relación con los criterios y estándares de evaluación para la verificación, modificación, seguimiento y renovación de la acreditación de títulos universitarios oficiales de Grado y de Máster ofertados en modalidades de enseñanzas virtuales e híbridas.
Actualment, AQU Catalunya treballa en l’elaboració d’un nou document de la col·lecció FOCUS: Eines per a la qualitat universitària que incorporarà i ampliarà aquests criteris i que ha de servir de suport per al disseny, implantació i avaluació de les titulacions amb modalitats d’ensenyament no presencial o semipresencial.
Criteris per a l’avaluació de titulacions amb modalitat d’ensenyament no presencial o semipresencial