Preguntes freqüents per la tramitació de sol·licituds
- Quan es pot presentar la sol·licitud?
- Com puc enviar la documentació?
- Què és la identificació digital?
- Com especifica la persona sol·licitant l'àrea de coneixement?
- He enviat tots els documents i m'apareix l'avís "actualment aquest tràmit té requeriments pendents". Què he de fer?
- Quants arxius es poden pujar a l'apartat de documentació de la meva sol·licitud?
- Quan es comunica el resultat de l'avaluació?
- Es pot interposar recurs contra la decisió de la comissió avaluadora?
- On puc consultar les convocatòries de PDI de les universitats públiques catalanes?
Quan es pot presentar la sol·licitud?
Les sol·licituds de recerca i de recerca avançada es poden presentar en qualsevol moment, atès que la convocatòria està oberta durant tot l'any.
En el cas de les sol·licituds d'avaluació de mèrits de recerca i de reconeixement de mèrits de recerca, cada convocatòria té uns terminis definits, disponibles a la secció "Presentació de sol·licituds".
Com puc enviar la documentació?
Podeu adjuntar la documentació des de La meva carpeta de Tràmits Gencat.
Què és la identificació digital?
Per relacionar-nos electrònicament amb l'Administració de la Generalitat i que aquesta pugui verificar la nostra identitat, moltes vegades ens demana que ens identifiquem i, en alguns casos, que signem. Ho podem fer a través de qualsevol sistema que disposi d'un registre on ens hem inscrit prèviament i que permet garantir la nostra identitat.
Per accedir a La meva carpeta són vàlids tots els mecanismes.
Trobareu més informació sobre la Identificació Digital a aquest enllaç.
Com especifica la persona sol·licitant l'àrea de coneixement?
Les persones sol·licitants, en funció de la seva especialitat, hauran de fer constar com a màxim dos àmbits de coneixement. La CAR ha constituït sis comissions específiques, una per a cada àmbit de coneixement, que seran les encarregades d'avaluar les sol·licituds. La CAR i les comissions específiques decidiran l'adscripció definitiva de les sol·licituds a una determinada àrea de coneixement.
He enviat tots els documents i m'apareix l'avís "actualment aquest tràmit té requeriments pendents". Què he de fer?
En cas que quedi algun apartat de documentació buit us apareixerà l'avís "Actualment aquest tràmit té requeriments pendents". Tenint en compte que no és obligatori enviar tots els documents (p.e. "instància" o "títol de doctor" no són sempre documents obligatoris), podeu ignorar aquest avís en cas que hagueu annexat la documentació requerida en el vostre cas.
Quants arxius es poden pujar a l'apartat de documentació de la meva sol·licitud?
Només es pot pujar un sol arxiu a cada apartat de documentació a Tràmits Gencat. Si teniu més d'un certificat d'alguna tipologia de document, haureu d'unir-los en un sol arxiu.
Quan es comunica el resultat de l'avaluació?
El resultat de l'avaluació es notificarà a l'interessat en el termini màxim de sis mesos:
- a comptar des de la presentació de la sol·licitud, en el cas de les sol·licituds de recerca i recerca avançada
- a comptar des de l'obertura de la convocatòria, en el cas de les sol·licituds d'avaluació de mèrits de recerca i de reconeixement de mèrits de recerca
Es pot interposar recurs contra la decisió de la comissió avaluadora?
Sí. La decisió de la comissió avaluadora no posa fi a la via administrativa. En conseqüència, la persona pot interposar recurs d'alçada davant la Comissió d'Apel·lacions.
On puc consultar les convocatòries de PDI de les universitats públiques catalanes?
Trobareu informació sobre les convocatòries de personal docent i investigador de les universitats públiques catalanes en aquesta pàgina.